jueves, setiembre 21, 2006

RESPOSTES PER A TRES O QUATRE : Poeme traduccio al Catalán/Español

De “Respuesta para tres o cuatro” (2002)

RESPOSTES PER A TRES O QUATRE

En aquesta romanalla
quan les meues neurones
col·lapsen
a tres mil anys llum
de distància i
cada ratlla
es converteix
en un plomàs directe
al meu cervell,
quan en aquest insignificant
forces monstruoses
esclaten
sobre el meu occipital esquerre
i jo deixe de ser jo
per a escapar d’aquesta follia,
quan en l’univers
i damunt de l’estèril carn
dels astres
ejacule,
més que per amor
per odi

escric.


RESPUESTAS PARA TRES O CUATRO

En este conchito
cuando mis neuronas
colapsan
a tres mil años luz
de distancia y
cada renglón
se convierte
en un plomazo directo
a mi cerebro,
cuando en este insignificante
monstruosas fuerzas
hacen explosión
sobre mi occipital izquierdo
y yo dejo de ser yo
para escapar de esta locura,
cuando en el universo
y sobre la estéril carne
de los astros
eyaculo,
más que por amor
por odio

escribo.

No hay comentarios.: